27 Ekim 2015 Salı

senin tarihin

İlk defa gördüm seni.Kalbim seni gördüğüm an a anılara ne zaman gitse aynı heycan aynı sevinç aynı mutlulukla atıyor degişen zaman da tarihlerde ben yine sendeyim sen gitmiş olsan da be hala o takvimdeim ben hala o saat dilimindeyim. Srni gördüm an miladım oldu benim taksiden inişin telefonda beni aramaya çalısman benim sana aptal bir gülümsemeyle karşılık vermem her anı saniyesi saniyesine hatırlıyorum. Sana elimi uzatmıstım sen bana '' sarılmak daha etkili demiştin''
ve sarılmıstım zaman o an dursun isterken bitmişti.

sonra yürümeye başladık o kocaman her tür insanın oldgu cadde de sadece sen ve ben vardık. tüm insanlar silinmişti sanki hayat bize ikiniz kaldınız hadi bakalım demişti sanki. Hayattan aldıgım cesaretle elini tutmak istediğimi söylemiştim sana sen ise - olmaz daha kötü olursun demiştin. O an kavrayamadım bu cümleyi şimdi anlıyorum sen ait olmadıgın eli tutmazdın. Ben sana geri dön derken bile sen başka yerdeydin yanında ben vardım belki ama aklında kalbinde başkası.....

oysa benim kalbim beynim ellerim saçlarım saç diplerimden parmak uçlarına kadar senindim sen olup gelmiştim sana. boynunu öptüğümde kokunu çektiğimde ciğerlerimde sen olmustu artık avuç içlerini öptüğümde dudaklarım da sen olmustu. yüzümde ki gülümsememe sebeb olan onlarca kas senindi senin için gülümsedik. gözlerim senin  sana baktı kalbini görmeye çalıstı. senin içinde ki babayı gördü bu adam baba gibi korur beni dedi, içindeki çocugu gördü bu çocuk evladım olur dedi ve eş olur dedi gözlerim gözlerine değdiğinde diğer yarın bu adam........ 

gözlerin o gün bana ben giderim dedi ama sen bekle beni,  sen gittin ben beklerim nekadar süreceği umrumda degil. ben burdayım her hücremle dönüşünü bekliyoruz.



gidişin de sorun yok dönüşünü bayram ilan edicem dünyama 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder