3 Kasım 2015 Salı

Bu Kadar da Sevilmez

düzenli olarak her sabah telefonuma bakıyorum yarı uykulu belki aramıstır belki mesaj atmıssındır diye. Yarı uykulu umutla açtıgım gözlerim umutsuzluklara başlıyor ve ben her yeni güne umutsuzlukla başlıyorum yine severek.

Seni sevmemek için kaç kitap okumalı kaç kahve içmeli nasıl müzikler dinlemeli tam beynimin seni düşünmediği sıralarda işimle mesgul oldugum anda sezen ''geri dön'' diyor dönmeyen sen hiç mi utanmıyorsun ben den geçtim sezen e haksızlık ediyorsun sevdiğim yada Zeki paşa ''  çoktan unuturdum ben seni çoktan ah bu şarkıların gözü kör olsun'' tüm evren toplanıp benimle dalga geçiyosunuz hepiniz canımı yakıyorsunuz gözyaşlarımla besleniyorsunuz sanki.....

Benim hikayem sensin başka hikaye istemem ki ben. Bırak aksın gözyaşlarım ama sen sil ellerinle o tutamadıgım tutmak için ömrümün kalanından vazgeçicem ellerin gezinsin yüzümde son nefesimi bırakayım avuçlarına. Bir adam nasıl sevilirse o kadar seviyorum belki daha fazla belki sen olucak kadar canım yana yana, bu kadar yanmaya kül olmam gerekirken ben alev topuna dönüşüyorum.

Bayım görmezden geldiğiniz kalbimi görün artık benim olun sizin olayım. mutsuz olayım ama senin yanında atsın kalbim. Dualarım gerçekleşmesine izin ver artık yaşayalım bir kez eskisi gibi ol mesela ilk beni düşle uyandıgında '' bebeğim nasılsın'' yaz. ''özledim''yaz. SAbahlara kadar konusalım yine nöbetleri beraber tutalım şarkı söyle bana yeniden '' bebeğim komutan geldi'' de kapat telefonu. Saçma sapan bizi ilgilendirmeyen konular konusalım yeter ki sesini duymama izin ver. Sesinin tonunu bile özledim, ben yoklunu bile seviyorum hayallerim tek kişilik dev bir kadro,  ama varlıgını ayrı severim gözlerimi seninle bir sabaha açsam hiç akşam olmasada olur.akşamı görmesemde sorun yapmam. sesinle  yüzünle uyansam yada bana günaydın ı sen söylesen öpsen mesela akşamı görmesemde olur.
Veya gece son dokundugum sen olsan sarılsan bana boynuna gömsem burnumu, kokunla uyusam sabahı görmesemde olur. 

benim hayalim sen, benim adım sen, benim ruhum sen, kalbim senin için atıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder