2 Ekim 2015 Cuma

ölü bir kızdan not

Yıkılıcak tek bir hayalim kalmadı artık. Hayat kahkalarla tüm hayallerimi aldı benden.  

Önce aşkımı aldı. Evlat gibi baba gibi eş gibi gördüğüm adam kaydı gitti. Kalbimi eze eze gitti. Öyle sevdim öyle güvendim ki ona öyle o oldum hayallerim öyle onunla doluydu ki giderken herseyi götürdü gitti beni bile götürdü. 

Tam toparlamdım sevdiğim işi yapıcam herseyi hazırladım yer tutucam aletler ekipmanları ayarladım eksik belge.  Bu iş benim hayalim üzüntülerimi gömüp sevinçlerimi mutluklukları çıkartıcam tek tesellimdi. 

Sanki Yaradanın istemediği  bir kulum. "Her şer  de vardır bi hayır"benim tüm "şer" leri çekme potansiyelim mi var. 



Olmayanlara meyili olan yada tuttugu elinde kalan hayalleri bukadar yıkılan ve günde en az 50 kez ölmek için dua eden kaç kişiyiz??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder