23 Mayıs 2015 Cumartesi

Şapşal kızın günlüğü

sürekli bıkmadan usanmadan teşekkür eden bir adam bu diye düşünüyorum ilgisini çekicek şeyler yazıyorum ama sanırım biraz kıt akıllı diye geçiyorum içimden, ölüyorum meraktan nasıl biri diye. neyse gülerce mesajlaşmanın sonucunda numaramı istedi. Allah ım içimde ki kelebekler amuda kalktığını hissettim hemen numaramı yazdım.( biliyorum şuan kızım az yavaş olsan diyeceksiniz ama o bendi sanki) aramış beyefendi ama özel numaradan. ( lan olum söylesene özelden arıcam diye gerizekalımısın) özel numaralara kapalıyım ben göt gibi kaldım öyle.

    Minicik bir umudum var araması tekrar özel numaralara açmışım telefonu gebericem beklemekten yazıyorum cevap yok. anasını satiyim şansım döner gibi oldu baktı adres yanlış hadi dedi başkasına gideyim bu salakta iş yok:(  aradan günler günler geçti ben umudumu falan kestim. Hani derler ya umudunu kestiğin anda olur güzel şeyler hah işte bende de tam öyle oldu. yüzsüz yüzsüz adama yazdım bir ara artık dedim.Ve o gün  akşam yemeği yiyoruz telefonum çalıyor neyse az daha beklesin dedim aldırmadım. bir baktım bilmediğim numara oflaya puflaya bilmediğim numarayı aradım açmadım aaaa açmadı sonra tekrar o numara beni aradı ben açamadım sonra tekrar ben aradım yine açmadı talihimden öpüyorum salaklıgım hiç onun olucagını tahmin etmiyorum. salak kaydetsene numarayı baksan whatsaaptan kim diye ama basmıyor bazen. Neyse tekrar arandım odama koştum hemen vee efendim dedim -merhaba  ben X dedi -kim dedim -X dedi. O an beynimde ki nöronlar öldü oksijen beynime gitmedi kalbim ya çok hızlı atıyordu yada atmaktan vazgeçmişti midemdeki kelebekler ağzımdan çıkıyordu hissettim. Allah ım bu kadar güzel bir ses olabilirmi adam hipnoz etmişti beni sesine. ağzımdan dökülen kelimeler tam olarak. Şey ben sanırım biraz salaklaştım daha sonra konuşalım mı oldu. O kadar kibar ki olur dedi ve kapattı.

 Telefonu kapattıktan sonra gerizekalılıkta çığır attığım farkındaydım. Eğer bunun için ödül verilse yada rekor kitaplarına gerizekalılıkta zirve diye bir başlık olsa adımı altın harfler yazdırmıştım. Ödül verin lan bana diye bağırabilirdim:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder