17 Mayıs 2015 Pazar

şapşal kızın günlüğü

İnternet fenomenlerinden biriydi o kadar çok sevdim ki yazdıklarını sanki o bendi. benim için yazmıştı herşeyi beni çağırıyordu yanına. Gel sen yaşa beni diyordu.

onu okurken koşa koşa anneme gidip ben bu adamla evlenirim demiştim ki bu benim ağzımdan çıkıcak en son söz olabilirdi.  Annem kiminle dedi işte bu adamla dedim. -kim yaşı kaç nerde oturuyor soruları ard arda sıralandı. kadında bir heves sonuçta kızı birisiyle evlenmeye karar vermiş
ama inmi cinmi bilmiyorum dedim. işte böyle yazıyor dedim. annem ya çok yaşlıysa ya çirkinse dedi. umrumda değil ben bu adamı istiyorum dedim.

Bir adam hatta görmediğin bir adam nekadar işlerse o kadar işledi içime her gün ne yazmış ne yapmış kimleri takip etmiş aptal gibi takibe almıştım. birgün beni göricekti buna inanıyordum. her sözünü yazıyordum sağa sola, paylaşımlarım hep ondandı.

gün oldu birgün ulaştım kendisine yazdıklarını çok beğendiğimi yazdım. o aralarda soğuyan bir kalp ağrım olduğunu yazdım. benim düşüncelerimin kelimelere dökülmüş haliydi yazdıklarınız dedim ve bana teşekkür ederim dedi. Teşekkür ederim ne ya diye geçiyorum içimden. Ama bir defa fark ettirmişim kendimi vazgeçermiyim biraz zamandan sonra tekrar yazdım bukez daha uzun daha etkileyici cümleler yazdım. yine teşekkür ederim yazmış. olum senin yüzlerce takipçin binlerce hayranın var birsürü cümlelerin var ne teşekkürü diyemedim.  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder