12 Ağustos 2015 Çarşamba

şapşal kızın günlüğü 4

gel zaman git zaman biz başka boyutlara geçtik her dakika onu düşünüyorum her saniyem onlu hayaller. böyle küçükken hayallerim vardı bulutların üzerinden dünyaya tükürmek bulutlarda zıplamak yada patlayan şeker yemek gibi:) bana o olmayacak hayalin gerçek olucak ama bu adamı bırakacaksın deseler ben çocukluk hayalimden vazgeçerim. Çocukluk hayalinden vazgeçmek büyük fedakarlıktır adamım kıymetini bil ya o bulutlara seninle çıkayım yada bırak sesinde huzur bulayım

artık '' leydi'' demiyor telefonu merhaba bebegim diyerek açıyor yada bugun nasılsın yavrum diyor:))) tabi ben okadar heycanlıyım ki hala sesim tittiriyor sesi sesime çarptıgımda bünyeme atom bombası düşmüş gibi yani kelimeler kifayetsiz aaa dostlar öyle bir etki ki dünya üzerinde ki tüm güzel kitapları okumak gibi hepsine sahip olmak. yada çöle düşen yağmur damlası gibi. ahhh be olum gönlüm kurak çölken yağmur yagdırmıssın sevgi bereketiyle gelmişsin nasıl sevmiyim seni....

Sarılmadan seviyorum, kokusunu bilmeden, kalp atısını duymadan,gözlerine bakmadan bu büyük fedakarlık. her gecen gün canım daha fazla yanıyor. Bukadar seninken bu kadar benim olmanı isterken yoksun mecburiyetler var görüşmemize engel sabret diyorsun. sabrımın sonu sana çıkıcaksa sabredeyim sabrımın sonunda içime doya doya çekiceksem kokunu bekliyim . gözlerimi sana açıp sana kapatıcaksam, beklediğim her gün sana kavuşacagım güne getiricekse seve seve o günü beklerim yüzün avuçlarımın arasında sana bakıcaksam ben beklerim hemde ömrümün sonuna kadar beklerim. 

ben seni yazıyorum ama sevgimi anlatıcak bir dil daha gelişmedi yeryüzündeki tüm diller birleşse tüm harfler kelimeler bir araya gelse sana olan sevgimi anlatmaya yetmez öyle uçsuz bucaksız..........


günün şarkısı olsun https://www.youtube.com/watch?v=kxK5d85K77E

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder